First impressions from New Zeland, Auckland

Friday, 18 December 2015






 A je to tady, můj první článek na blog, moje blogerská dráha odstartovala a já jsem celá nadšená! Na jaře 2015 jsem absolovala kurz módního blogování vedený úžasnou holkou, blogerkou a lektorkou Ejvi Freedom. Tento kurz mě naprosto inspiroval k založení svého vlastního blogu, začala jsem na něm pracovat a rozhodla jsem se, že ho odstartuji právě tímto článkem.

Dnes ráno -18.12. ( ČR byl večer 17.12.) jsme přilétli na Nový Zéland! Cesta byla opravdu dlouhá,  let trval čistého času asi 22 hodin. Jedenáct hodin jsme letěli do Soulu, kde jsme po čtyřhodinovém čekání přestoupili na letadlo do Aucklandu. I další let trval jedenáct  hodin. Po celou dobu jsme jedli jen letadlové jídlo, asi si to dokážete představit, že? Můj žaludek nereagoval po příletu zrovna pozitivně, nicméně jsem byla hrozně ráda, že tu cestu máme za sebou! Ubytovali jsme se na hotelu a šli si prohlídnout Auckland, který byl první zastávka na našem cestování po Novém Zélandu. Při cestě z letiště vypadala krajina a vesnice opravdu moc hezky. Zelená tráva, malé domečky, zahrady, ale po příjezdu do Aucklandu se to naprosto změnilo. Představovala jsem si hezké moderní město, s velkým přístavem a spoustou malých kaváren, ale po dnešní prohlídce  už vím, že představovat si tyto aspekty pod tímto městem je nesmysl. Auckland se mi upřímně řečeno nelíbil, je to město, které je hrozně architektonicky splácané. Na první pohled mi trochu připomínal nějaká americká města.

Na Aucklandu mi hlavně vadí ten zmatek. Ano, v každém městě panuje zmatek, to je přirozené, ale  tady je to něco jiného. Než najdete hezkou restauraci, zabere Vám to nejméně půl hodiny, to samé platí i pro kavárnu. Město je strašně zvláštně a zmateně postavené. Ovšem na každém městě se nalezne něco hezkého a Auckland nebyl vyjímkou! Je zde opravdu krásný park s masivními starými stromy a spoustou květin. A podařilo se nám najít hezkou kavárnu, která mi hodně připomíná ty pražské:)

Přestože mně Auckland nijak zvlášť neuchvátil, už se nemohu dočkat na další cestování po ostrově. Každý den budete mít na blogu post ze dne a myslím si, že to bude velmi zajímavé, jelikož zde budeme každý den dělat něco úplně jiného a cestovat na úplně jiná místa! Navštívíme sopky, gejzíry, Jižní ostrov, jezera, hory, budeme jezdit na koních po pláží a zažijeme spousta dalších zajimávých zážitků, na které se moc teším a vy se můžete těšit se mnou, protože o každém zážitku napíšu článek:)

 



 


No comments:

Post a Comment